• Splošno

    Kako vas laho kontaktiram?

    Najlažji način, da nas kontaktirate, je, da nam pošljete e -pošto na info@luminus.si. Običajno se odzovemo v 24 urah.


    Kje se nahajate?

    Naš družinski studio ima sedež v jugovzhodni Sloveniji v glavnem mestu regije - Novem mestu. Ker vsa proizvodnja poteka v našem studiu, se izognemo dolgim transportnim potim.

  • Izdelki
    Rad bi ponovno naročil isto naročilo – ali je to mogoče?

    Zaključeni projekti ostanejo v naši bazi podatkov pod zavihkom moj raćun »Moji projekti«. Preprosto se prijavite v svoj račun in dokončajte postopek naročanja s pritiskom na gumb "Dodaj v košarico". Projekt lahko tudi prilagodite ali kopirate in dodate nove fotografije. Če ste projekt izbrisali, vam ga ne bomo mogli obnoviti.


    Ali so na vaših izdelkih natisnjene črtne kode / QR kode?

    Na naših izdelkih ni črtnih in qr kod


    Ali so izdelki, ki se jih obesi z lepilom primerni za sve površine?

    Preden izberete mesto, se prepričajte, da je površina čista, suha in brez kakršnih koli smeti in praha. Ne priporočamo površine kot so tapete, ali starejše stene z veliko sloji barve saj pri takih stenah ne moremo garantirati, da se pri ostranjevanju ne bodo poškodovale. Prav tako obešanje ne priporočamo na območjih z neposredno izpostavljenostjo soncu. Če niste prepričani lahko vedno obesite na klasični način z žebljem saj je na izdelku pripravljena tudi luknjica za obešanje.


  • Spletna aplikacija za naročila
    Ali moram prenesti programsko opremo?

    Ne, programske opreme ni treba prenesti. Naš spletni urejevalnik, ki je enostaven za uporabo, deluje v vašem spletnem brskalniku tako na računalniku kot na telefonu.


    Kako dostopam do urejevalnika?

    Izberite svoj izdelek v spletni trgovini in kliknite gumb »Ustvari zdaj« na strani izdelka, da odprete spletni urejevalnik.


    Kako naložim fotografije?

    Slike lahko naložite z namizja, mobilnih naprav, Instagrama, Facebooka ali Dropboxa v enem preprostem koraku neposredno v urejevalnik. V zgornjem desnem kotu kliknite »Dodaj slike« in izberite možnost naloži.


    Kako lahko dodam / izbrišem / preuredim strani?

    Kliknite gumb »Uredi« na dnu urejevalnika, da dodate in izbrišete strani ali jih preuredite tako, da povlečete in jih spustite.


    Kako lahko uredim naslove knjižice?

    Naslov knjižice lahko uredite tako, da kliknete na mesto naslova in napišete svoj naslov.


    Kako lahko shranim svoj projekt?

    Svoj projekt lahko shranite in pozneje dokončate s klikom na gumb Shrani in zapusti.


    Urejevalnik se ne odpre v mojem brskalniku. Kaj lahko naredim?

    Morda ne uporabljate najnovejše različice brskalnika. Poskusite preveriti posodobitve in nam sporočite na info@luminus.si, če se težava ne odpravi.


    V urejevalniku sem dobil opozorilo, kaj to pomeni?

    • Ločljivost slike je nizka
      Ločljivost slike je prenizka / slika je premajhna, da bi jo lahko natisnili pri trenutni velikosti. Namesto tega lahko uporabite večjo sliko / sliko z višjo ločljivostjo.

    • Besedilo je preveliko, da bi ga lahko vnesli v polje
      V besedilnem polju ni vidno vse vaše besedilo. Besedilo lahko zmanjšate ali skrajšate.

    • Nekatera polja so ostala prazna
      Obstajajo okenska polja s slikami, ki ne vsebujejo slik, ali pa so besedila nadomestnih znakov, ki niso bila urejena. Če ne želite uporabiti dodatnih slik ali dodati lastnega besedila, lahko preprosto izbrišete besedilo nadomestnega znaka in prezrete opozorilo. Prazna polja s slikami in besedilna polja bodo natisnjena prazna.


  • Spletna trgovina
    Kako lahko uporabim kodo za popust?

    Kodo za popust lahko vnesete na blagajni. Kodo vnesite v polje Koda kupona na koncu naročila in kliknite Uporabi.


    Kako lahko prekličem / spremenim svoje naročilo?

    Če morate preklicati ali spremeniti svoje naročilo nam v roku 1 ure pošljite e-pošto na info@luminus.si. Potrudili se bomo, da vaše naročilo prestrežemo, preden pride v proizvodnjo.

  • Dostava

    Kakšni so vaši časi proizvodnje in pošiljanja?

    Da bi ohranili naše standarde kakovosti, se lahko časi proizvodnje razlikujejo. Delovni dnevi ne vključujejo sobote ali nedelje in dostave ob koncu tedna. Upoštevajte, da so začetki izdelave polni delovni dnevi. Na primer, če je naročilo oddano v torek, je prvi polni delovni dan v proizvodnji naslednji delovni dan, sreda.

    Predviden čas pošiljanja v Sloveniji - 3 delovni dnevi.


    Kam pošiljate?

    Trenutno pošiljamo v Slovenijo. V prihodnosti pa bomo dodali tudi druge države po europi. Če želite naročiti v drugo državo, nam pišite na info@luminus.si.


    Imam težave s poškodovano pošiljko ali naročila še nisem prejel. Kaj naj naredim?

    Pišite nam na info@luminus.si, da se lahko obrnemo na našega prevoznika in rešimo težavo.

  • Jamstvo

    Kakšno je vaše jamstvo kakovosti?

    Navdušeni smo nad odličnim dizajnom in izjemno kakovostjo ter si prizadevamo, da bi bili naši izdelki 100%. Če iz kakršnega koli razloga niso, nam to sporočite na info@luminus.si. Obljubimo, da bomo težavo odpravili.